Zuidlaren-Lauwersoog

3 juli 2013 - Lauwersoog, Nederland

Vandaag vroeg wakker, gelukkig droog, was anders voorspeld.

Kort ontbijt en de fiets op om de regen voor te blijven.

bij de campeerburen een senseo gedronken en even de mobiel opgeladen.

Een uurtje later waren we in Groningen, vanzelfsprekend bij de 3 gezusters koffie gedronken, de tent waar Youp na zijn optreden een afzakkertje neemt.

Mooie studentenstad, gezellige sfeer. De regen zijn we lang voorgebleven maar 15 km voor Lauwersoog toch maar de poncho aangetrokken.

Koud, nat en verkleumd kwamen we aan op de camping. Tentje opgezet en een heerlijke warme douche genomen! Soep, brood en natuurlijk een Monatoetje. Het blijft regenachtig dus vroeg naar bed. Nog even lezen Dan Brown en morgen richting Harlingen. Voorspellingen zijn mooi! Vrijdag komt Von met de meiden. Hopelijk Michiel ook met zijn meiden. Gezellig weekend aan het strand.

1. Yvonne:
    3 juli 2013
    Verheug me er zo op om het weekend live jullie verhalen te horen ..... zon nemen we mee ☀☀ x
  2. Angelique:
    3 juli 2013
    Leuk om te lezen waar jullie allemaal komen. Foto's zien er gezellig uit. Knap hoor. Heel veel succes nog en heel veel plezier. Groetjes van ons
  3. Hans:
    3 juli 2013
    Als je een beetje door fietst kun je maandag al thuis zijn :-)
    Maar een weekend strand is ook wel lekker.
    En het weer wordt alleen maar mooier.
    Regenkleding inwisselen voor een parasol en een terrasje.
    Nog veel plezier
  4. Michiel:
    4 juli 2013
    De Nollen heeft 4 sterren en de andere twee beide 5 sterren.
    De site van de beide 5 sterren ziet er professioneler uit, maar dat zegt misschien niks. Zal morgen nog een keer kijken.....
    Slaap lekker, allebij. Gr. De Steenen
  5. Inno:
    4 juli 2013
    Dag stoere fietsers, We beloven jullie morgen zon en zeker ook in het weekend.Dus het wordt een dolle boel bij jullie met al dat bezoek. Geniet ervan,want daarna wordt het weer fitsen geblazen. We lezen met veel plezier jullie verslag en genieten van de foto's.We drinken er een glas wijn op.Het is 23.00 uur,slaap lekker. Groetjes Resi en Inno.